Yes... Gelukt! - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Claudia Hundersmarck - WaarBenJij.nu Yes... Gelukt! - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Claudia Hundersmarck - WaarBenJij.nu

Yes... Gelukt!

Blijf op de hoogte en volg Claudia

30 November 2014 | Nederland, Rijswijk

I did it!! :-D Alles wat er gedaan moest worden voordat ik op vakantie kan gaan, is gelukt. Niet alles op de juiste manier en tijdstip, maar het is wel gelukt!

Zonder de hulp van mama en Dappie had ik het donderdag zeker niet gered. Zij hebben nog even 'doorgeploeterd' terwijl ik aan het werk was. Ik moest mijn laatste avond werken bij Restaurant Voorbij Verlaan. De eigenaresse bedankte me enorm en ik kreeg als 'afscheid' 2 uur extra uitbetaald. Een erg sympathiek gebaar. Hier kunnen ze bij LTT nog een puntje aan zuigen. Daar kon niet eens een 'dank je wel' vanaf!

De Italianen zijn inmiddels ook gesetteld en vinden het hier prima. Ik denk dat ze het hier wel gaan waarderen en veel plezier zullen hebben in mijn hutje.

Afgelopen vrijdag heb ik een introductiedag gehad van SkiChalets. Dit was een leuke, leerzame en vooral gezellige dag. De mensen die as seizoen voor Werner (directeur en oprichter SkiChalets) gaan werken, bruisen allemaal van een goede dosis energie en enthousiasme. Met een boodschappentas vol met een handleiding, een bankpas, een advertentiebord en een CREW-jas ben ik met veel zin naar huis gereden. Laat 13 december maar komen! Als ik as week op Curacao zit, moet ik wel al wat werk verrichten voor mijn volgende job, maar dat doe ik met plezier. Laat mij nu maar doen wat ik kan doen, dan heb ik in Oostenrijk meer vrije tijd!

Vanavond afscheid genomen van mijn volleybal-teamgenootjes met een lekker etentje bij Nancy thuis. Was gezellig en heerlijk. Ook nog verwend door de meiden met een kersenpit. Deze kan mee naar Oostenrijk. Misschien heb ik hem wel nodig...

Morgen nog wat zaken afhandelen en naar de tandarts. Daarna hophop... Naar Schiphol om het vliegtuig naar Curacao te nemen. Het volgende up-to-date berichtje, komt dan ook van het Happy Island!!

Slaap lekker allemaal!

xx C.

  • 01 December 2014 - 07:50

    Sandra :

    Veel plezier. Huisje verhuurd, slim van je. Poezen bij je moeder neem ik aan... Moet nu echt aan t werk, goede reis!! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Al mijn verblijven in het buitenland ga ik hier proberen te verwoorden

Actief sinds 08 Okt. 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 3885

Voorgaande reizen:

13 December 2014 - 18 April 2015

Een seizoen in de sneeuw...

01 December 2014 - 10 December 2014

Chillen op Curaçao

01 Oktober 2014 - 30 November 2014

Voorbereidingen....

Landen bezocht: