nog twee weken en twee nachten.... - Reisverslag uit Spoorwijk, Nederland van Claudia Hundersmarck - WaarBenJij.nu nog twee weken en twee nachten.... - Reisverslag uit Spoorwijk, Nederland van Claudia Hundersmarck - WaarBenJij.nu

nog twee weken en twee nachten....

Blijf op de hoogte en volg Claudia

12 November 2014 | Nederland, Spoorwijk

Dan is mijn huis voorlopig niet meer van mij. Althans, niet om te wonen dan. Vanaf 28/11 is mijn huis de thuisbasis voor een Italiaans stel, Martina en Filippo hebben het gehuurd voor 5 maanden.

De komende twee weken zijn spannend en hectisch. Er moet nog van alles geregeld worden; schuur op- en leegruimen, balkonkast schonen, administratie op orde brengen, dozen inpakken, keuken legen van 'persoonlijke' spullen, koffer pakken voor Curaçao en spullen inpakken wat mee naar Oostenrijk gaat. Genoeg te doen dus! Ook moet er een koffertje gepakt worden om eind november 'gekleed' door het leven te gaan. Haha... Misschien voel ik mij dan wel dakloos...

Via dit medium heb ik tijdens mijn reis in 2010 veel mensen op de hoogte kunnen houden, dat wil ik nu ook proberen te doen. Is het niet alleen voor het thuisfront, ook voor mijzelf, voor later als ik afgetakeld ben, is het ook leuk om terug te lezen.

Als je mij wil volgen, dan even je emailadres achterlaten, dan krijg je automatisch een bericht als ik een nieuw verslag heb gelezen.

Keep in touch!


  • 12 November 2014 - 22:07

    JoJo:

    Follow your DREAMS! dream BIG & NJOY!

  • 12 November 2014 - 22:12

    Maria:

    hé Claudia.. Ook nog eerst op vakantie naar Curacao? Wat heerlijk allemaal!
    Ik wens je een goede voorbereiding voor beide ondernemingen, zorg goed voor jezelf en kom over een poos gezond weer terug! En.. Ik volg graag hoe het met je gaat, liefs

  • 12 November 2014 - 22:15

    Ingrid Fu:

    He Clau, heel veel plezier. Knap dat je het avontuur weer aangaat. Waar kan ik email achter laten of zie je hem hier al?

  • 12 November 2014 - 22:15

    Ingrid Fu:

    He Clau, heel veel plezier. Knap dat je het avontuur weer aangaat. Waar kan ik email achter laten of zie je hem hier al?

  • 12 November 2014 - 22:15

    Ingrid Fu:

    He Clau, heel veel plezier. Knap dat je het avontuur weer aangaat. Waar kan ik email achter laten of zie je hem hier al?

  • 12 November 2014 - 22:19

    Angelique :

    Geniet, have fun en kom gezond en veilig weer terug. x

  • 12 November 2014 - 22:29

    Natascha:

    HI NICHT, HEEL VEEL PLEZIER MET JE VAKANTIE EN JE STAGE PLEK GENIET ERVAN EN KOM HEEL EN GEZOND THUIS NICHT XXXXXXXX

  • 12 November 2014 - 22:30

    Lisette:

    Heel veel plezier tijdens dit avontuur!
    Goed dat je zoiets gewoon doet. Heb je toch een beetje moed voor nodig, om huis en haard voor 5 maanden achter te laten! Have fun!!

  • 12 November 2014 - 22:31

    Petra:

    Lieve claud,

    Veel plezier en geniet ervan! Kom je nog voor je weggaat snacken?

    Dikke x jack en peet

  • 12 November 2014 - 22:39

    Melissa:

    jaaaaaaa zo spannend Clau! Ik ga je volgen, leuk!!! X

  • 12 November 2014 - 23:02

    Marijke Koren:


    Heel veel plezier en we gaan je zeker volgen Claudia. Xxxx

  • 12 November 2014 - 23:08

    Frans Storm :

    heel veel plezier en geniet van alles !

  • 12 November 2014 - 23:12

    Richard:

    heeeeeeeel veel plezier!! maak er een mooie paar maanden van! eerst nog uitrusten op curacao en daarna vol aan de bak in oostenrijk!!
    het is je allemaal gegund!

    dikke kus

  • 13 November 2014 - 07:14

    Chris:

    GENIET

  • 14 November 2014 - 14:46

    Piet En Ria:

    Ik had dacht ik al wat neergezet maar zie het niet meer. Ga lekker genieten en weer leuk om je te volgen en je verslagen te lezenxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Al mijn verblijven in het buitenland ga ik hier proberen te verwoorden

Actief sinds 08 Okt. 2014
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 3887

Voorgaande reizen:

13 December 2014 - 18 April 2015

Een seizoen in de sneeuw...

01 December 2014 - 10 December 2014

Chillen op Curaçao

01 Oktober 2014 - 30 November 2014

Voorbereidingen....

Landen bezocht: