Een seizoen in de sneeuw... - Reisverslagen van Claudia Hundersmarck - WaarBenJij.nu Een seizoen in de sneeuw... - Reisverslagen van Claudia Hundersmarck - WaarBenJij.nu
Een seizoen in de sneeuw...

In de zomer van dit jaar heb ik seizoenswerk gedaan in grand-cafe LTT op Kijkduin. Op het strand van Palavas (Zuid-Frankrijk) is mijn wens geboren om seizoenswerk in de winter in de bergen te gaan doen. Wat moest ik tenslotte nadat mijn contract bij LTT was afgelopen?

Op 13/12 2014 word ik verwacht in St. Anton am Arlberg in Oostenrijk om Skichalet Waldhäusli te gaan runnen voor aanstaand wintersportseizoen.

In dit reisverslag wil ik mijn belevenissen van 4 maanden in de bergen gaan bijhouden.

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2015

Desperado's, chaos en grandioze fooi

15 December 2014

Meezingend met mama mia over de Deutsche Autobahn
Claudia

Al mijn verblijven in het buitenland ga ik hier proberen te verwoorden

Actief sinds 08 Okt. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3883

Voorgaande reizen:

13 December 2014 - 18 April 2015

Een seizoen in de sneeuw...

01 December 2014 - 10 December 2014

Chillen op Curaçao

01 Oktober 2014 - 30 November 2014

Voorbereidingen....

Landen bezocht: