Bijna dakloos... - Reisverslag uit Spoorwijk, Nederland van Claudia Hundersmarck - WaarBenJij.nu Bijna dakloos... - Reisverslag uit Spoorwijk, Nederland van Claudia Hundersmarck - WaarBenJij.nu

Bijna dakloos...

Blijf op de hoogte en volg Claudia

24 November 2014 | Nederland, Spoorwijk

Nu begint het toch wel echt 'spannend' te worden. Nog een paar dagen en dan moet mijn huis aan kant zijn, mijn koffer voor Curaçao zijn gepakt, mijn tassen voor Oostenrijk klaar zijn en moet ik vooral mentaal ready zijn op hetgeen wat komen gaat.

De afgelopen dagen stonden in het teken van dozen; dozen inpakken, dozen verhuizen, dozen verplaatsen, enz. enz. Alhoewel de gang nog volstaat met lege dozen, staan er ook al een aantal in de opslag. Fijn dat Nance mij geholpen heeft om deze te verhuizen. Afgelopen dagen stonden ook in het teken van plannen; wat doe ik wanneer. Haha... Niet alleen de afgelopen dagen, maar eigenlijk al de afgelopen weken. Zoveel in mijn hoofd wat ik wilde doen, maar ja... Een mens is een mens om van die lijst af te wijken ;-) Ondanks dat ik een vakantie voor een werkvakantie heb gepland, komt ook dit niet uit. De planning laat het eigenlijk gewoon niet toe. Maar ach... Ook dit komt wel weer op zijn pootjes terecht.

Aanstaande dagen zijn vol, meer dan vol. Er is nauwelijks ruimte om nog even te ontspannen. Maar ach, wat kan mij het schelen; volgende week kan ik "Chillen op de Antillen". Dus nu nog even doorbijten en flink doorpakken, volgende week mag ik uitrusten. Verdiend uitrusten, vind ik zelf!

Vanavond 'afscheid genomen' van de Palavas Pussy's bij de sushi-toko om de hoek (fijn die leuke dingen op fietsafstand!). Heerlijk genoten van sushi-hapjes, wijntjes/biertjes en goed gezelschap. Daarnaast leek het wel pakjes-avond ;-) Bedankt voor de mooie fotolijstjes girls, ze gaan mee naar Oostenrijk en krijgen een mooi plekje.

Nu nog 4 nachtjes 'slapen'... hoop ik! Welterusten voor nu.

Bye, C.

  • 25 November 2014 - 10:11

    Marijke:

    was gezellig Clau, geniet van je welverdiende vakantie!

  • 25 November 2014 - 13:11

    Tessa:

    Succes met de laatste loodjes Clau! Ik denk aan je terwijl ik ook dozen aan het inpakken ben :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudia

Al mijn verblijven in het buitenland ga ik hier proberen te verwoorden

Actief sinds 08 Okt. 2014
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 3858

Voorgaande reizen:

13 December 2014 - 18 April 2015

Een seizoen in de sneeuw...

01 December 2014 - 10 December 2014

Chillen op Curaçao

01 Oktober 2014 - 30 November 2014

Voorbereidingen....

Landen bezocht: